• OMX Baltic−0,21%262,46
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,2%1 691,9
  • OMX Vilnius−0,06%1 003,01
  • S&P 500−0,19%5 702,55
  • DOW 300,09%42 063,36
  • Nasdaq −0,36%17 948,32
  • FTSE 100−1,19%8 229,99
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,34
  • OMX Baltic−0,21%262,46
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,2%1 691,9
  • OMX Vilnius−0,06%1 003,01
  • S&P 500−0,19%5 702,55
  • DOW 300,09%42 063,36
  • Nasdaq −0,36%17 948,32
  • FTSE 100−1,19%8 229,99
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,34
  • 14.01.16, 12:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault' kahtluse all, aktsia kukkus 20%

Renault SA aktsia on täna langenud 20 protsenti, sest Prantsusmaa ametiühingu teatel konfiskeerisid uurijad autotootja arvuteid. Arvatavasti puudutavad kahtlused heitgaase, vahendab Bloomberg.
Prantsuse autofirma Renault.
  • Prantsuse autofirma Renault. Foto: EPA
Majandusministeeriumi pettustega tegeleva osakonna uurijad külastasid mitut Renault' ehitist, mis on seotud mootorite sertifitseerimise ja standarditele vastavuse testimisega, ütles Prantsuse ametiühingu ametnik Florent Grimaldi. Jäi mulje, et Renault’ uurimine on sarnaselt Volkswagenile seotud heitgaaside standarditega, ütles ta. 
Renault ja majandusministeerium pole veel kommentaare jaganud.
Renault’ aktsia on täna kukkunud 20,5 protsenti 68,5 euroni. See on suurim langus alates 2008. aastast. Peugeot’ aktsia langes 8 protsenti.
Autotootjad on alates septembrist, kui Volkswagen jäi USAs vahele heitgaaside näitude võltsimisega, olnud suurema tähelepanu all. Prantsusmaa ametivõimud teatasid juba septembris, et hakkavad Volkswagenit ja teisi kohalikke autotootjaid lähemalt uurima.
Peugeot ütles oktoobris, et nemad pole kunagi heitgaasinäitude vähendamiseks mõeldud tarkvara kasutanud. Volkswagen tunnistas aga oma süüd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.24, 16:29
Kuidas muuta avatud kontor töötajasõbralikuks? Kuidas võimestada tiimi ja edastada keerulisi sõnumeid?
Kiiresti muutuvas ja ebakindlas maailmas vajavad organisatsioonide juhid ja tiimiliikmed pidevat enesetäiendamist. Tallinna Ülikool pakub lisaks mikrokraadidele juhtimist ja organisatsiooni arengut toetavaid tellimuskoolitusi, mida on võimalik kohandada vastavalt vajadusele. Koolitused on teaduspõhised ja praktilised. Uusi õpitud teadmisi ja oskusi on võimalik ettevõtte igapäevatöösse rakendada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele